Sunday, May 15, 2011

i like you!


          hahaha. patut ke aku bagitau dia aku nak pegi terengganu nie. hish. kalau tak bagitau kang aku yang tak tentu arah. aku tak sanggup nak tunggu time tu. aduh. tapi bile aku nak bagitau dia. dia tak pick up call aku. aku salah time call dia. tapi hari ni hari ahad. dia tak keje. hurm. mungkin fon dia tak de kat dia kot. atau mungkin dia memang tak nak cakap ngn aku kot. mungkin dia rase aku menyemak or penyibuk dalam hidup dia. yelahh sape lahh aku ni kan? nak banding kan ngn dia. hurm tak pe lahh aku faham. huhuhu.

           bole tak aku nak buat macam nie? aku tak akan bagitau dia langsung yang aku nak pegi terengganu. aku tunggu dia cari aku dulu. then kalau tak cari pun. sampai masa yang aku ngn dia akan jumpe aku nak buat bodoh je ngn dia. buat buat dia tak wujud time tu. hehe. harap harap aku boleh tahan lahh tak tegur dia. bole tak nak buat macam tu?

            tak pe lahh kejap lagi aku test text dia saje. bagitau stret to the point yang aku nak pegi terengganu. kalau dia reply text aku, aku akan tegur dia time tu. tapi kalau dia tak reply aku, aku tak akan tegur dia time tu and sampai bile-bile....

sekian. 

No comments:

Post a Comment