Tuesday, March 15, 2011

excited nye. haha.



huish. sumpah aku happy giler nie. aku pass. aku lulus. walawey. 

adui. penat hari nie. aku pegi test jpj. hehe. nak citer pengalamn aku nie. but act, tak ade lahh menarek sangat kot. tak pe lahh. citer je lahh. hahaha

kat tempat test tu hari ni ade 3 sesi. aku dapat sesi ke2. so, start pukul 10.30. then tunggu turn lahh. dalam sesi 2 aku dapat no 23(memang rase rase nye no nie bawak luck kat aku cuz angka giliran spm pun no 23) tyme turn aku tengok ramai sangat yang fail. aduh. aku dah cuak gyle. naseb baek ade kakak yang turn before aku nie pregnant 4 bulan. aku borak borak lahh ngan dye. aku panggil dye kak zue. kak zue pregnant anak ke tiga. baek gyle. bile da borak borak hilang lahh sikit takut tu. hahaha. 
lepas tu sampai lahh turn aku. mule mule naek bukit aku ta sampai. aduh. aku mintak kat abang jpj tu nak try lagi sekali. then, dapat berhenti kat garisan tu. hehe. buat parking temati enjin. tapi still kurang 5 minit. so, tak pe lahh. 3 penjuru oke je tak ade problem. hahaha

pukul 2 baru sampai turn aku untuk test jalanraya. sebab nye rest dari 12.45 sampai 1.45. bile aku masuk je kereta abang jpj tak masuk lagi. so, aku tunggu dye. tyme tu dalam kepale otak aku pikir sape lah yang test aku nie? then masuk abang jpj yang pakai topi. walawey, hensem doh! sumpah aku tergoda. wawa nie dengan abang jpj pun jadi lahh. hahahaha. aku bagi salam. then dye suruh gerak. hehe. aku diam je dalam kerete tu. wawa segan sebab orang sebelah wawa hensem. hahahaha. then, bole plak ababg jpj tu maen hentak hentak kaki dalam kerete tu. almaklum lah tade radio kan. hahaha. tyme jalan plak enjin aku bole termati dua kali kat sempang lak tu. aduh. aku da takut dahh. tapi naseb baek abang jpj tu baek. dye suruh relex. hahaha oke lahh. habis je test aku tanye. 

wawa: oke tak? hehe.
jpj hensem: oke! tandatangan lepastu pegi kaunter jpj k
wawa: oke. terime kaseh.

then aku blah dengan hati berbunga riang. senyuman yang lebar sampai ke telinga.
tertibe rase bangga sangat. 
test computer sekali je terus lulus. 
test jpj pun sekali jugak. 
hehehehe. suke sangat. hehe. wawa dah start berangan. habis lahh. hahahahaha






nampak ta? 17/20

kesalahan yang dilakukan
-tak check free gear
-brek mengejut
-menggunakan gear tyme kelajuan yg salah.




p/s hurm bile ayah nak bagi kerete nie?






No comments:

Post a Comment