Friday, March 4, 2011

first payment.

hey. hari aku nak cite sikit pasal duit gaji aku. hehe. act this isn't my first payment. berofe nie duit duit menari kira gaji jugak tuhh. huhu. last two week lepas zakiyah balik dari rumah aku. aku pun kire sambung keje dye lahh. oke. sekarang keje aku key in account. ibu busy sangat buat account orang account company sendiri pun ta terbuat. so, aku tolong lahh sikit sikit. dan sikit sebanyak aku dapat experience dan menambah kan lagi knowledge aku. yelahh. sebelum nie study account pakai kertas jurnal, lejar, buku tunai. tapi act yang real punye key in dalam USER BUSINESS SYSTEM dalam komputer je. keje kau ta susah pun kene selalu tekan ENTER. serius??? serius kott. tak tipu. hehehehe. tapi jenuh cikit lahh duk mengadap komputer jee. hmm. hehehehe.
nak tau mcm mane dapat duit dari keje nie???
hahahahahaha
 oke. macam nie dalam setahun banyak transaction dalam satu company nie. yang budak account tak tau nak ckp pe lahh. hhehe. then, satu transaction di charge 30sen. company ibu standard 300 lebih transaction untuk turnover sahaja. dari situ lahh dapat nye duit tuu. korang kire lahh sendiri. hehehe. alaaa lebih kurang RM200 je. so, first job aku, aku kene buat untuk 2007 punye. dah siap 2007 kene sambung 2009 punye. hehehe. so, itu lahh yang mampu aku buat. tapi bende nie ibu nak cepat. sebab nanti nak audit lagi. so, dalam bulan mac nie jugak aku kene siap kan. dengan duit tuhh. aku da plan daa ape aku nak buat. hahahahahahahahaha.

-make up
-heels ghimau NOSE
-wedge NOSE
-nak colour rambut kat salon
-skirt
-jeans
-long dress
-contact lens colour
-accessories

yang aku HIGH LITE memang perlu kan sangat coz wedding kak ika pun nak dekat dahhh. harap harap ta lagi lahh bajet aku nie. heheheheh

sekian untuk malam nie. kene tido. esok ada event kat shah alam. 

bubye.

No comments:

Post a Comment