Tuesday, March 1, 2011

first time.

morning semue.

tengok happy nye dye. dalah sememngnye kacak. sentiase kacak di hati aku. star hugh grant. cehh. haha
hehe. hari nie mood happy sangat macam mamat kacak nie. hehe. hari nie aku nak cerite sikit pasal aku pegi blaja driving. aku bace post membe aku semua dok citer pasal first time dorang blaja drive. so, aku pun nak menyemak gak
hari isnin lepas pagi pagi pkul 6 songah aku dah bangun dah. then 7.30 kak yang tu amik aku. sampai je tempat blaja drive tu kak yang bagi penerangan yang meng'excited'kan aku. hehe. then aku pun drive lahh. first time dowh bawak kerete manual. before nie abang ade jugak ajar tapi kerete auto je. kat ruma karete manual da kene jual. hahahaha. part yang paling banyak aku out berhenti atas bukit. memanjang mati enjin je. haha. part yang buat tangan aku sampai melecet tak bole blah der part tiga penjuru. bayang kan kancil yang aku bawak tu tak de power stering. mengong. aku rase tak penah tengok orang bawak kerete sampai tangan melecet. hahaha. tang kaki aku jangan cakap lahh. naek lenguh satu kaki. da lah blaja straight 3 jam. tapi ade jugak berhenti kejap kejap dalam 15minit je. hurmm. so, aku habis tepat pukul 10.30. then kak yang terus hantar aku kat office ibu. 
hari khamis nie aku pegi cop jari untuk test 15 mac nie. then sambung study lagi. hehe. tak saba tak saba. 

1 comment:

  1. yahoo..dah wat lesen dah,aku je lmbt niyh. ahha

    ReplyDelete