Sunday, February 20, 2011

cita cita kot.


minggu ni aku harap sangat ape yang aku rancang berjalan dengan begitu lancar. i hope so. so, everythings gonna alright. oke. aku dah plan baek punye. start from monday untill friday. so, sape sape yang menjahanamkan plan aku. better you watch out ahh(ala ala miss yeo). hahaha. 

then lepas je minggu nie, aku harap dapat hidup dengan tenang. dan menunggu saat saat mengambil result sijil pelajaran malaysia(SPM). yang aku pun tak tau bile. hehe. result yang menentu kan hidup aku. 

dan menjamin aku jadi AKAUNTAN NEGARA. kerja dekat office KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA yang paling menarek aku rase kat PUTRAJAYA tuu.cehh. berangan lebih nie. hahaha.
itu saje dari saye AIMAN NAJWA BINTI KHALID. sekian, terima kaseh. and fullstop. 




p/s ape yg aku buat nanti aku post kan oke?

No comments:

Post a Comment