Monday, February 21, 2011

meet someone can make me smile.

hey
hari ini aku nak kongsi cerita sikit pasal antare orang yang 'menarek' dalam hidup aku. hehe. post aku petang tadi duk marah marah orang tu lah yang aku nak cerite nie. hehe. tangahhari tadi ada lah sorang manusia nie text. aku tunggu orang laen, orang laen plak yang muncul. tape lahh. layan je. then orang tu pun ajak aku lepak. tapi dye cakap nak settle kan keje dye dulu. dalam pukul 3 dye nak amik aku kat rumah. so, aku terpakse lah cancel kan appointment aku. haha.appointment lahh sangat. then. aku tnggu lahh. sampai pukul 3 dye call dye still kat KL. mane aku hangin satu badan. aku dah lah cancel appointment semata mata untuk dye. aku maraj lah ape lagi. hehe. then, dye try jgak amik aku. so, dye amik aku pukul 4 petang. kitorang pegi lahh lepak mamak je. kat MFC aka MAULANA FOOD COURT kat serdang tu je. hehe

lepak dan lepak. act, lame gyle tak jumpe dye. about one year jgak. dye merangkap abang lahh kat aku. dye satu kepale ngn aku. harok gyle.hahaha

tyme lepak nie tak abis habis cerite pasal bisnes dye. bisnes bisnes and bisnes. hahaha. aku lah jadi pendengar setia dye. hehe. tu yang busy bebenor tu. haha. so, dye hantar aku balik pukul 6. tak lame pun. hehe. then aku tak tahu bile lagi bole jumpe mamat nie. aduii.


nie lah picture yang dapat aku snap tyme dye tengah drive. 



buruk benor muke aku. aku ade snap yang comey comey. datang si ajie nie bole plak dye delete. kurang asam betol. haha


ni lah dye fakhrul razi a.k.a AJIE!

p/s act banyak lagi picture aku snap. tapi dah kene delete

2 comments:

  1. hahha..weh abg aji dah pakai cincin er? dpt naik kete ap ni? chair man la kan :p tmpt duduk tu untk kau n aku je :p haha

    ReplyDelete
  2. huish. bukan maen lagi dye skrg. haha.

    ReplyDelete