Tuesday, February 22, 2011

sadness.


sedih tau. aku tempah baju tu dah lame sangat sangat. ingat kan nak pakai tyme open house last year and annual dinner sekolah. tapi tyme tu tak dapat nak dsiapkan. its okey lahh. petang tadi aku pegi lahh amik baju tu nak pakai tyme wedding kak ika. sekali laen pulak design dye dari yang aku design. menitis air mateku tyme try baju tu. orang yang amik design baju tu tak ade plak tadi. design dye aku da buat baek punye. tapi skrg baju tu jadi desing biase biase yang aku pakai. then baju tu kene otter sikit sebab nampak badan aku macam tak ade curve. penat siang malam aku meng curve kan badan aku nie. hish. so, terpakse tunggu lagi. hurmm
nie tak citer lagi baju yang laen laen. entah lahh. tak tau nak cakap ape dahh. hurm.

1 comment:

  1. tanak kesian lagi. bpe lame aku nk tnggu kau pkai ni? teringin nk tgk daaa

    ReplyDelete