Monday, February 14, 2011

makan makan!

sumpah hari nie aku banyak giler aku makan. haha.

start from breakfast as usual aku jarang makan.

then tengah hari. aku makan nasi satu pinggan. aku habis je makan ibu letak nasi dari pinggan nenek aku. nenek aku ta dapat nak habis kan. tak pe kau balun je. haha.

then petang tadi satu set medium PROSPERITY Mcdonald. fuhh. memang baek punye.
balik je dari Mcdonald ayah beli makanan kat pasar malam. aku balun satay, laksa, mee bandung and burung puyuh goreng. memang terbaek woo. haha.

malam sikt aku gerak rumah abah. kak ika ajak pegi downtown cheras. jalan punye jalan ternampak POTATOES SPRING and ICE BLENDED. teringat pasar malam kat ampangan depan Sekolah Menengah Teknik Tuanku Jaafar. haha. terus aku beli. rindu kot nak makan bende tu. haha. then datang abang ayie offer aku steambot. tyme tu aku baru habiskan satu batang  potato aku punye and suku batang kak ika. fuhh. memang mashuk kot. haha.


buncit perut aku. arghh. tolong aku baru dapat kurang 1.5KG oke? tak kan nak naek 4KG kot.

No comments:

Post a Comment